Monte Sims

Alla inlägg under februari 2013

Av Monte Sims - 14 februari 2013 12:05

Idag är detta super-mysiga huset fritt att ladda ner från TSR. Så passa på!





Ladda ned här.

Av Monte Sims - 13 februari 2013 20:48

Hej! Har ett meddelande till er simmers, jag ska åka utomlands i övermorgon, närmligen till Madeira! Jag har satt några tidsinställda nu framöver, och kommer försöka blogga lite imorgon också. Men så ni vet, att jag inte kommer vara allt för aktiv den närmsta veckan. Ha det så gott så länge!

Av Monte Sims - 12 februari 2013 19:48

Ett problem jag råkade ut för för ett litet tag sedan, -som också är väldigt vanligt när man laddar ner från framförallt Exchange, är ett dåligt CC. Det är ett par boots som:


• gör att din bebissim blir färgad, antingen hälften vit eller hälften svart

• gör att småbarn får klackskor, vare sig det är en killsim eller tjejsim

• gör att kvinnliga simmar duschar med dessa skor



För att få bort detta dåliga CC, är det första du ska göra att gå till starprogrammet för Sims 3. Sedan raderar du följande skor som heter "Night time-Day time everyday shoes":



Sedan söker du i din dator, efter detta:

0x53c8a792708a8503c3af11001586b1b0.package 

   

När den sedan kommer upp, raderar du det enkelt. Problem solved!


För att sprida detta behöver din sim inte bära dessa skor, det krävs bara att du har dem på din dator.

Så se till att få bort det, innan du sprider det vidare!


Bilder lånade ifrån Google & http://findingbadccsims3.blogspot.se


Av Monte Sims - 12 februari 2013 18:08

Ladda ned här.


Snygg bakgrund man kan ha, finns i olika motiv. Ladda ned här.


Ladda ned här.


Ladda ned här.

Av Monte Sims - 12 februari 2013 08:41





Jag bara ääälskar Sims musik! Ibland fuskar jag så att simmarna kan stå och lyssna på musik från stereon hur länge som helst, bara för att jag vill lyssna hahaha!

Av Monte Sims - 11 februari 2013 18:31

Samuel fick i uppdrag att åka till Egypten för att jogga i 4 timmar. So, why not? Han tog första planet och åkte iväg och lämnade familjen hemma!

   ... Och när han ändå var på semester och kunde göra precis vad han ville, tog han chansen att upptäcka egypten!

 


    Och Mila, som även är stylist, gjorde en motvillig Samuel en ny hair-look, vad tycker ni?

 


Av Monte Sims - 11 februari 2013 15:04

Jag har hört mycket om att många inte tycker om Destination Världen allt för mycket, och det kanske inte är någon höjdare jämfört med andra. Men det är samtidigt ingen favorit.

Jag skulle inte säga att jag ogillar något av dem så mycket, dock kan jag ju säga att jag använder mig minst utav husdjur. Tror jag gjort en familj med en häst en gång skulle jag tippa på. Så det får bli husdjur!



 

Av Monte Sims - 10 februari 2013 13:03

Här skulle jag nog svara tjejsimmar. Mest för att det finns mycket mer kläder och frisyrer till tjejer än vad det finns till killar. Men om jag lyckas göra en snygg killsim är ju alltid det roligt! Dock är det som sagt svårare då det finns så pass lite snygga kläder till dem. 



PS. Jag funderar över om jag ska byta header eller ej, börjar bli lite trött på den nuvarande. Kommentera gärna vad ni tycker! 

OM MIG


Hej! Jag är en tjej som är inne på mitt 16:e år. Jag bloggar om The Sims 3. Här kommer du hitta nedladdningstips, nyheter och mycket annat! Jag själv har spelat Sims sedan ettan kom, och till och från till nu.

SÖK I BLOGGEN

OMRÖSTNING

Vad vill ni se mer av i bloggen?
 Berättelser
 Nedladdningstips på kläder
 Nedladdningstips på hår
 Nedladdningstips på skor
 Nedladdningstips på världar
 Recensioner
 Mods
 Poser
 Fusk
 Frågestund
 Videos (trailers, simsmusik)
 Nyheter hos Sims 3

FRÅGA MIG

6 besvarade frågor

MINA SIMS SPEL

  The Sims 3

  Destination Världen

  Lyx & Design

  I Rampljuset

  Utomhuslyx

  Sovrum & Badrum

  Husdjur

  Övernaturligt

  Leva Livet

  Kvällsnöjen

  Drömjobb

VIKTIGT

o Jag ansvarar inte för eventuella virus

 

o Frågor sker i fråge-rutan

 

o Spam och överdrivna reklam- kommentarer raderas

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

ARKIV

Tiny Finger Point Hand With Heart

Simsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards